Ορισμός
Η ιστοσελίδα στην οποία καταλήγουν οι χρήστες, αφού κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας. Η διεύθυνση URL αυτής της σελίδας είναι συνήθως η ίδια με το τελικό URL της διαφήμισής σας.
Διαφημίσεις
Η σελίδα προορισμού είναι το απόλυτο εργαλείο για μια επιτυχημένη καμπάνια, καθώς έχει κατασκευαστεί για να είναι απολύτως στοχευμένη στο προϊον που αναζητά ο χρήστης τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Μια καλή σελίδα προορισμού ανεβάζει την ποιότητα των διαφημίσεών σας με αποτελέσμα να βγαίνετε πιο ψηλά στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, πληρώνοντας λιγότερα χρήματα και αυξάνοντας κατά μεγάλο ποσοστό τον δείκτη μετατροπών σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας.
Ιστοσελίδα vs σελίδα προορισμού
Πολλοί άνθρωποι μπορεί να συγχέουν μια ιστοσελίδα και μια σελίδα προορισμού - αλλά υπάρχει μεγάλη διαφορά. Οι ιστοσελίδες αποτελούν μια ιεραρχική δομή ενός ιστοτόπου και περιέχουν πληροφοριακό περιεχόμενο. Υπάρχουν βασικά για την πλοήγηση στον ιστότοπο.
Μια σελίδα προορισμού αναφέρεται σε μια σελίδα σε έναν ιστότοπο στον οποίο ο επισκέπτης κατευθύνεται μέσω ενός εξωτερικού συνδέσμου, συνήθως μίας διαφήμισης και περιέχει συγκεκριμένο περιεχόμενο και λειτουργικότητα για να επιτύχει το στόχο της. Δεν περιέχει άλλους συνδέσμους σε άλλες σελίδες, κρατώντας τον επισκέπτη σε αυτή, δίνοντας του μόνο την επιλογή, είτε να επικοινωνήσει με την εταιρεία σας, είτε να κάνει μια αγορά.
Η χρήση τους
Μια σελίδα προορισμού είναι ένα σημαντικό εργαλείο στο μάρκετινγκ. Ας δούμε τα πλεονεκτήματα:
Αφήνει μια καλή πρώτη εντύπωση
Καλά δημιουργημένες σελίδες προορισμού προσφέρουν αξία για τον αναγνώστη και προσφέρουν απτά επόμενα βήματα.
Δημιουργεί δυνητικούς πελάτες και μετατροπές
Ορίζει μια σαφή δράση που κατευθύνει τους χρήστες να αναλάβουν συγκεκριμένη δράση.
Προσφέρει άμεση αξιοπιστία
Προσφέρει μια αξιόπιστη εντύπωση και καλλιεργεί εμπιστοσύνη στον επισκέπτη, καθώς έχει αναπτυχθεί για να αντιμετωπίσει τα προβλήματά του.
Αυξάνει τη μετατροπή
Παρέχει στους πελάτες πληροφορίες σχετικά με συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες. Αυτό επιτρέπει να υποβάλλουν τις διευθύνσεις ηλ. ταχυδρομείου τους για να προσεγγίσουν την προσφορά σας.
Στοιχεία μιας επιτυχημένης σελίδας προορισμού
Μοναδική αισθητική
Η πρώτη εντύπωση είναι τα πάντα. Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία κάθε σελίδας προορισμού είναι ένα προσαρμοσμένο σχέδιο που είναι εντυπωσιακό, ξεκάθαρο και ευανάγνωστο. Μια γενική σελίδα που μοιάζει με όλες τις άλλες σελίδες σας δεν θα έχει την ίδια δυνατότητα δημιουργίας μοναδικού περιεχομένου, ενώ ένα προσαρμοσμένο πρότυπο που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για αυτόν τον τύπο περιεχομένου θα σας δώσει πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να καταγράψετε δυνητικούς πελάτες.
Φόρμες
Οι φόρμες είναι απαραίτητες για τις σελίδες προορισμού. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να καθοδηγήσετε κάποιον από την περιήγηση στη μετατροπή. Στην ιδανική περίπτωση, οι πληροφορίες που θέλετε από τους επισκέπτες της αρχικής σελίδας προορισμού είναι το όνομα και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό θα σας επιτρέψει να πάρετε τους δυνητικούς πελάτες σας στο επόμενο στάδιο της διοχέτευσής (funnel) σας.
Στοιχεία επικοινωνίας
Θα πρέπει επίσης να διευκολύνετε τους πελάτες να επικοινωνούν με την εταιρεία σας. Συμπεριλάβετε διεύθυνση ηλ. ταχυδρομείου και / ή φόρμα επικοινωνίας καθώς και τηλεφωνικούς αριθμούς επαφών. Όσες περισσότερες πληροφορίες συμπεριλαμβάνετε και που βοηθούν τους ανθρώπους να σας βρουν, τόσο πιο εύκολο θα είναι να φτάσουν σε εσάς. Αυτό βοηθά επίσης στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης, δείχνοντας στους ανθρώπους πόσο εύκολα μπορούν να φτάσουν σε σας σε διάφορα κανάλια.
Μαρτυρίες
Ένας άλλος τρόπος για να οικοδομήσουμε την εμπιστοσύνη είναι να δείξουμε μαρτυρίες από ανθρώπους που έχουν επωφεληθεί από το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να σχετίζονται με κριτικές από τους πελάτες παρά με τις πληροφορίες που παρέχετε σχετικά με την εταιρεία σας. Χρησιμοποιήστε τουλάχιστον μία μαρτυρία και μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε μια φωτογραφία δίπλα στην μαρτυρία σας.
Εικόνες και βίντεο
Μην υποτιμάτε τη δύναμη της εικόνας. Οι εικόνες συμβάλλουν στην ενίσχυση της σύνδεσης μεταξύ των λέξεων, των υποσχέσεων και της προσφοράς σας. Τα βίντεο βοηθούν στην περαιτέρω ενοποίηση αυτού του δεσμού. Όταν κάνετε βίντεο, μιλάτε πάντα απευθείας στο κοινό σας. Είναι μια ευκαιρία να συνδεθείτε με το ακροατήριό σας και να τους ενημερώσετε τι να περιμένουν.
Περιγραφή
Το περιεχόμενό σας είναι εξίσου σημαντικό. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε λέξεις ισχύος που υποσυνείδητα προσεγγίζουν το κοινό σας σε βαθύτερο επίπεδο. Για να δημιουργήσετε ένα συναρπαστικό περιεχόμενο, μπορείτε να συμπεριλάβετε λέξεις όπως "εσείς", "σας", "αισθανθείτε", "λάβετε" και "έχετε". Βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε το περιεχόμενο εύκολο στη σάρωση. Στην ιδανική περίπτωση, θέλετε σύντομες παραγράφους και πολλές λίστες με κουκκίδες που μπορούν εύκολα να σαρωθούν για να εξάγουν πληροφορίες.
Πιστοποιήσεις εμπιστοσύνης και ιδιωτικότητας
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να καθησυχαστούν οι δυνητικοί πελάτες. Ο πιο αποτελεσματικός από όλους αυτούς τους τρόπους είναι να παρέχει, η σελίδα προορισμού, σφραγίδες εμπιστοσύνης και μηνύματα απορρήτου. Για παράδειγμα, στη φόρμα σας, θα μπορούσατε να συμπεριλάβετε κάτι για το πώς οι πληροφορίες δεν θα μοιραστούν ποτέ με κανέναν. Θα μπορούσατε επίσης να συμπεριλάβετε μια σφραγίδα εμπιστοσύνης από μια αρχή της βιομηχανίας. Απλά βεβαιωθείτε ότι πραγματικά προσφέρετε μια ασφαλή δέσμευση. Τίποτα δεν σκοτώνει τη μετατροπή πιο γρήγορα από τη ψευδή διασφάλιση.
Κάλεσμα για δράση
Αυτό είναι το βασικό χαρακτηριστικό της σελίδας προορισμού σας. Τι θέλετε να κάνουν οι άνθρωποι; Τι ακούγεται πιο ελκυστικό? - Υποβάλετε αυτήν τη φόρμα, ή πάρτε την δωρεάν αξιολόγηση ιστοχώρου σας τώρα! Βεβαιωθείτε ότι λέτε στους ανθρώπους τι θέλετε να κάνουν και τι θα κερδίσουν από αυτό, αν το κάνουν.
Συμπέρασμα
Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες προορισμού σας είναι πάντα προσανατολισμένες στην επιτυχία. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να ξεκινήσετε τον σχεδιασμό της σελίδας προορισμού (και να μιλήσετε λίγο για τις ανάγκες σας για την παραγωγή δυνητικών πελατών), επικοινωνήστε σήμερα με εμάς. Θα σας δείξουμε τι φοβερό εργαλείο είναι η βελτιστοποίηση μιας σελίδας προορισμού για τη στρατηγική μετατροπών.