7 στρατηγικές μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα το 2021

7 στρατηγικές μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα το 2021

By Admin / 28.12.20

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν και παραμένει ένα από τα καλύτερα κανάλια για την προώθηση της επωνυμίας σας στο διαδίκτυο. Περίπου 3,96 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν ήδη τα social media και αυτός ο τεράστιος αριθμός αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 50% του παγκόσμιου πληθυσμού.

Αυτό σημαίνει ότι ένα μεγάλο μέρος του κοινού σας είναι ήδη πιθανό να χρησιμοποιεί αυτές τις πλατφόρμες. Για να επικοινωνήσετε με αυτούς τους ανθρώπους και να τους κάνετε να αγοράσουν από το κατάστημά σας ηλεκτρονικού εμπορίου, πρέπει να εφαρμόσετε μερικές ισχυρές στρατηγικές.

Και δεν είναι μόνο αυτό...

Η ζήτηση για διαδικτυακές αγορές αυξήθηκε δραστικά το 2020 λόγω της πανδημίας COVID-19 και αυτή η τάση αναμένεται να συνεχιστεί. Πρέπει να είστε καλά προετοιμασμένοι για να αντιμετωπίσετε τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό καθώς περισσότερες επιχειρήσεις θα αρχίσουν να λειτουργούν στο Διαδίκτυο.

Στρατηγικές μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων για το 2021

Δείτε πώς μπορείτε να προωθήσετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το 2021 για να αυξήσετε τα έσοδά σας:

1. Αγκαλιάστε τις αγορές μέσω του Instagram

Το Instagram διευκόλυνε τους χρήστες να κάνουν αγορές από τις αγαπημένες τους μάρκες χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα. Ενώ αυτή η λειτουργία υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό, πρέπει να αρχίσετε να την εκμεταλλεύεστε εάν δεν το έχετε κάνει ήδη.

Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι θα πρέπει να ελέγξετε την καταλληλότητά σας για να μπορέσετε να δημιουργήσετε το κατάστημα.

Για να ενεργοποιήσετε αυτήν τη δυνατότητα, πρέπει να δημιουργήσετε έναν επαγγελματικό λογαριασμό για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στην πλατφόρμα και, στη συνέχεια, να τον συνδέσετε στη σελίδα σας στο Facebook. Στη συνέχεια, μπορείτε να ανεβάσετε τον κατάλογο προϊόντων σας και να λάβετε την έγκριση για το κατάστημά σας.

2. Συνεργαστείτε με τους Influencers

Ένας από τους καλύτερους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προωθήσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημά το 2021 στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μέσω του μάρκετινγκ επιρροής. Μπορείτε να βρείτε σχετικούς παράγοντες επιρροής στην αγορά σας χρησιμοποιώντας εργαλεία ανακάλυψης influencer και, στη συνέχεια, επικοινωνήστε μαζί τους για συνεργασίες.

Μόλις συνεργαστείτε με τον influencer, θα δημοσιεύουν περιεχόμενο που σχετίζεται με την επωνυμία σας ή τα προϊόντα σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ως αποτέλεσμα, οι μαζικοί και πολύ αφοσιωμένοι οπαδοί τους θα παρατηρήσουν την επωνυμία σας και πολλοί από αυτούς μπορεί να καταλήξουν να το ελέγξουν. Μερικοί από αυτούς μπορεί ακόμη και να αγοράσουν από εσάς, καθώς εμπιστεύονται τις προτάσεις του επηρεαστή.

Επιπλέον, οι επιρροές μπορούν να οδηγήσουν την επισκεψιμότητα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, παρέχοντας στο κοινό τους τους συνδέσμους για να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες. Για να ενισχύσετε περαιτέρω τις καμπάνιες, μπορείτε να δώσετε ένα ειδικό κουπόνι ή έναν κωδικό έκπτωσης στους επηρεαστές που μπορούν να μοιραστούν με τους οπαδούς τους. Ως αποτέλεσμα, είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εσάς.

Μπορείτε να πάτε αυτήν τη στρατηγική ακόμη πιο μακριά, συνεργαζόμενοι με τους influencer σας σε μια βάση μάρκετινγκ συνεργατών. Σε μια τέτοια συνεργασία, οι influencers θα πληρώνονται προμήθεια για κάθε πώληση που σας φέρνουν. Ως αποτέλεσμα, θα προσπαθήσουν επίσης να αυξήσουν τις πωλήσεις σας. Για να παρακολουθείτε τέτοιες καμπάνιες, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε εργαλεία μάρκετινγκ συνεργατών.

3. Αξιοποιήστε τα live videos

Τα ζωντανά βίντεο μπορούν να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας και να εμπλακεί με την μάρκα σας. Μπορείτε να φιλοξενήσετε μια ποικιλία ζωντανών συνεδριών βίντεο για να αυξήσετε αυτήν την αφοσίωση, όπως:

  • Παρασκηνιακά βίντεο
  • Ερωτήσεις και απαντήσεις
  • Ανακοινώσεις νέων προϊόντων
  • Βίντεο με οδηγίες
  • Επεξηγηματικά βίντεο
  • Συζητήσεις

Αυτά τα βίντεο λειτουργούν καλά επειδή μπορείτε να συνδεθείτε με το κοινό σας σε πραγματικό χρόνο, σε αντίθεση με άλλες μορφές περιεχομένου όπου θα αλληλεπιδρούν παθητικά μαζί σας.

Επί πλέον?

Θα μπορούσατε επίσης να εισάγετε influencers για τις ζωντανές συνεδρίες βίντεο. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αποκομίσετε τα διπλά οφέλη του μάρκετινγκ και των ζωντανών βίντεο. Αυτό που κάνει τα ζωντανά βίντεο ακόμα καλύτερα είναι ότι μόλις τελειώσουν, παραμένουν ως κανονικές αναρτήσεις ή ιστορίες και συνεχίζουν να συγκεντρώνουν αφοσίωση.

Και γίνεται ακόμα καλύτερο...

Πρόσφατα, το Instagram κυκλοφόρησε λειτουργίες ζωντανών αγορών που σας επιτρέπουν να πουλάτε τα προϊόντα σας μέσω ζωντανών βίντεο. Πριν από τη ζωντανή προβολή, μπορείτε να προσθέσετε έως και 30 προϊόντα σε μια συλλογή και, στη συνέχεια, να τα παρουσιάσετε κατά τη διάρκεια του ζωντανού βίντεο. Οι θεατές σας θα μπορούν να αγοράσουν τα προϊόντα απευθείας από το Instagram.

4. Δημιουργήστε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας

Ένας ακόμη ισχυρός τρόπος με τον οποίο μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις του καταστήματός σας ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω των κοινωνικών μέσων είναι να δημιουργείτε και να δημοσιεύετε τακτικά υψηλής ποιότητας περιεχόμενο. Όταν το κάνετε αυτό, θα μπορείτε να δημιουργήσετε αφοσίωση στα κοινωνικά μέσα. Μπορείτε να δημοσιεύσετε μια μεγάλη ποικιλία περιεχομένου όπως γραφήματα, βίντεο, εικόνες και άλλα.

Το blogging μπορεί να είναι πολύ βολικό εδώ, καθώς μπορείτε να μοιράζεστε συνδέσμους για τις αναρτήσεις ιστολογίου σας στα κοινωνικά μέσα και να αυξάνετε την επισκεψιμότητα σε αυτά. Στη συνέχεια, μπορείτε να κατευθύνετε αυτήν την επισκεψιμότητα στις σελίδες των προϊόντων σας για να ενθαρρύνετε τους χρήστες να αγοράσουν από εσάς.

Θα πρέπει επίσης να μοιραστείτε χρήσιμο περιεχόμενο που στοχεύει στην επίλυση των προβλημάτων των πελατών σας. Παρόλο που αυτό δεν μπορεί να οδηγήσει άμεσα στις πωλήσεις σας, βοηθά να διασφαλιστεί ότι η επωνυμία σας παραμένει σχετική μεταξύ τους.

Ωστόσο, κατά την ανάρτηση περιεχομένου, βεβαιωθείτε ότι δεν καταλήγετε να δημοσιεύετε πολύ συχνά, καθώς μπορεί να εμφανιστεί ως ανεπιθύμητο. Από την άλλη πλευρά, μην περιμένετε πολύ καιρό για να δημοσιεύσετε, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει το κοινό σας να πιστεύει ότι η επωνυμία σας δεν είναι πολύ ενεργή. Πρέπει να βρείτε μια ισορροπία μεταξύ των δύο και να δημοσιεύσετε με μέτρο.

Ένας πολύ καλός τρόπος για να διαχειριστείτε ένα τέτοιο πρόγραμμα είναι χρησιμοποιώντας εργαλεία αυτοματισμού κοινωνικών μέσων που σας επιτρέπουν να προγραμματίσετε αναρτήσεις εκ των προτέρων. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να τηρείτε το πρόγραμμα δημοσίευσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

5. Προσθέστε κουμπιά κοινής χρήσης στο κατάστημά σας

Μια πιο ισχυρή στρατηγική μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου σας είναι αυτή της προσθήκης κουμπιών κοινής χρήσης. Ενώ αυτή η βελτιστοποίηση πραγματοποιείται στον ιστότοπό σας, μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της προσέγγισης χρηστών και της επισκεψιμότητας.

Συνιστάται να προσθέτετε κουμπιά κοινής χρήσης σε όλες τις σελίδες προορισμού του προϊόντος σας. Με αυτόν τον τρόπο, όσοι ενδιαφέρονται για αυτά τα προϊόντα μπορούν να τα μοιραστούν στα κοινωνικά μέσα μεταξύ των κύκλων τους. Όταν το πράξουν, θα μπορείτε να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και ορισμένοι από αυτούς μπορεί να ελέγξουν το κατάστημά σας.

Θα πρέπει επίσης να προσθέσετε κουμπιά κοινής χρήσης στις αναρτήσεις ιστολογίου σας. Αυτό πρέπει να γίνει για να διευκολύνετε τους αναγνώστες σας να μοιράζονται τις αναρτήσεις που θεωρούν χρήσιμες. Θα επωφεληθείτε από μεγαλύτερη προσέγγιση χρηστών και επισκεψιμότητα όταν το κάνουν.

6. Αξιοποιήστε το Messenger του Facebook

Το Facebook Messenger είναι ένας πολύ καλός τρόπος με τον οποίο μπορείτε να έχετε αλληλεπιδράσεις με το κοινό και τους πελάτες σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το αξιοποιήσετε για να εξυπηρετήσετε καλύτερα τους πελάτες σας απαντώντας στα ερωτήματά τους και επιλύοντας τα προβλήματά τους.

Επίσης, εκτός από την εξυπηρέτηση πελατών, είναι μια επιλογή ζωντανής συνομιλίας που μπορείτε να ενσωματώσετε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να παρέχετε υποστήριξη στους αγοραστές σας σε πραγματικό χρόνο.

Αυτό θα λειτουργούσε καλά για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα καθώς περίπου το 41% των καταναλωτών σε μια έρευνα δήλωσαν ότι προτιμούν τη ζωντανή συνομιλία από άλλες μορφές υποστήριξης πελατών.

Όταν ενσωματώνετε το Messenger στον ιστότοπό σας, θα μπορείτε επίσης να απαντάτε σε ερωτήματα πελατών που προέρχονται από το ίδιο το Facebook Messenger. Επιπλέον, μπορείτε να στείλετε διαφημιστικά μηνύματα σε όσους έχουν αλληλεπιδράσει μαζί σας στο Messenger και να οδηγήσουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

7. Χρησιμοποιήστε διαφημίσεις TikTok

Η οργανική προσέγγιση μπορεί να σας βοηθήσει μόνο μέχρι ένα συγκεκριμένο σημείο. Ωστόσο, εάν θέλετε να βελτιώσετε την προσέγγιση χρηστών, πρέπει να εκμεταλλευτείτε τις διαφημίσεις κοινωνικών μέσων.

Πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter και το LinkedIn σας επιτρέπουν να εκτελείτε μια ποικιλία προωθητικών ενεργειών με πληρωμή, από αυτές που στοχεύουν στην αύξηση της προσέγγισής σας έως τις προσφορές προσανατολισμένες στις πωλήσεις.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, αυτές οι προσφορές έχουν γίνει ακριβές. Αυτό μπορεί να εκτοξεύσει τον προϋπολογισμό σας εκτός των ορίων σας.

Εδώ  μπαίνουν οι διαφημίσεις TikTok. Καθώς πρόκειται για μια σχετικά νέα πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, η οργανική και πληρωμένη προσέγγιση χρηστών στο TikTok είναι υψηλή. Ταυτόχρονα, το κόστος εκτέλεσης προωθημένων ενεργειών είναι επίσης χαμηλό.

Για αυτές τις πληρωμένες καμπάνιες, μπορείτε να ορίσετε το κοινό-στόχο σας με βάση τα δημογραφικά στοιχεία, την τοποθεσία και τα ενδιαφέροντά τους για να στοχεύσετε καλύτερα την καμπάνια. Στη συνέχεια, μπορείτε να ορίσετε τον στόχο και τον προϋπολογισμό της καμπάνιας για να ξεκινήσετε.

Προωθήστε τις αναρτήσεις με την καλύτερη απόδοση στα κοινωνικά μέσα, καθώς είναι πιο πιθανό να αποφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Επίσης, βεβαιωθείτε ότι βελτιστοποιείτε τακτικά την καμπάνια σας βάσει των πληροφοριών που συλλέγετε. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της καμπάνιας σας.

Τελικές σκέψεις

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων είναι ζωτικής σημασίας για οποιοδήποτε κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς οι άνθρωποι βασίζονται σε αυτό για να ανακαλύψουν νέα προϊόντα. Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, πρέπει να αγκαλιάσετε το Instagram Shopping και να το χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Βοηθά επίσης να συνεργαστείτε με επιρροές για να ενισχύσετε την προσέγγιση χρηστών και τις πωλήσεις σας.

Θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα αγορών που προσφέρεται από ζωντανά βίντεο για να αυξήσετε περαιτέρω τις πωλήσεις. Η τακτική δημοσίευση περιεχομένου υψηλής ποιότητας μπορεί επίσης να αυξήσει την αφοσίωση και τις πωλήσεις σας. Είναι επίσης σημαντικό να προσθέσετε κουμπιά κοινής χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπό σας για να διευκολύνετε τους επισκέπτες σας να μοιράζονται τα προϊόντα σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τέλος, χρησιμοποιήστε διαφημίσεις κοινωνικών μέσων και αξιοποιήστε το Facebook Messenger για να αναπτύξετε ακόμη περισσότερο το κατάστημά σας.