Στρατηγικές εσόδων για καταστήματα λιανικής μέσω του COVID-19

Στρατηγικές εσόδων για καταστήματα λιανικής μέσω της COVID-19

By Admin / 26.03.20

Η COVID-19 έχει χαρακτηριστεί παγκόσμια πανδημία και έχει πρωτοφανή επίδραση στους ανθρώπους και στην οικονομία μας γενικότερα. Οι καιροί είναι αβέβαιοι και ενώ δεν έχουμε όλες τις απαντήσεις, κάνουμε ό, τι μπορούμε για να προσφέρουμε καθοδήγηση στους πελάτες και τις μικρές επιχειρήσεις μας.

Καθώς οι έμποροι λιανικής πώλησης αναγκάζονται να κλείσουν τα καταστήματά τους για να καταπολεμήσουν την επιδημία, μια από τις μεγαλύτερες ανησυχίες είναι πώς να αντισταθμίσουν τα χαμένα έσοδα.

Παρακάτω, θα μοιραστούμε συμβουλές που αναφέρονται στα άμεσα βήματα που μπορούν να λάβουν οι λιανοπωλητές για να μετριάσουν τους περιορισμούς των ταμειακών ροών, να ανταποκριθούν στις μειώσεις των εσόδων και να αναδιατάξουν τις δαπάνες ψηφιακού μάρκετινγκ.

Πώς να εισάγετε ταμειακές ροές στην επιχείρησή σας

1. Προωθήστε κάρτες δώρων

Για τις επιχειρήσεις με ιδιαίτερα λεπτά περιθώρια, οι κάρτες δώρων μπορούν να σας βοηθήσουν να παραμείνετε στη ζωή μέχρι να περάσει η κρίση. Για να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας, μπορείτε να εκτυπώσετε κάρτες δώρων ή ακόμα και να συνεργαστείτε με συμπληρωματικές τοπικές επιχειρήσεις για να δημιουργήσετε ευκαιρίες συνεργασίας που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε νέους πελάτες.

2. Δημιουργήστε μια στρατηγική προ-παραγγελιών

Οι πελάτες καταλαβαίνουν ότι είναι μια ιδιαίτερα δύσκολη στιγμή για τους τοπικούς λιανοπωλητές. Μια προσέγγιση θα ήταν να ζητήσετε από τους πελάτες να προ-παραγγείλουν δημοφιλή προϊόντα - είτε με την καταβολή μιας προκαταβολής είτε με το πλήρες ποσό.

3. Έκπτωση αποθεμάτων με χαμηλή απόδοση

Οι λιανικές πωλήσεις μη απαραίτητων προϊόντων θα δουν μείωση της ζήτησης, επομένως οι επιχειρήσεις αυτής της κατηγορίας είναι ευάλωτες στην προσφορά. Ακόμα και οι καλές εταιρείες μπορεί να έχουν το 20-30% του αποθέματος να κάθεται.

  • Χρησιμοποιήστε την εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης για να κάνετε μια ανάλυση απογραφής και να δώσετε προτεραιότητα στα προϊόντα με βάση την αξία που δημιουργούν για την επιχείρησή σας.
  • Μειώστε το κόστος μεταφοράς για την πώληση προϊόντων χαμηλής αξίας προσφέροντας μεγάλες εκπτώσεις ή μέσω κάποιας εκκαθάρισης (clearance sales).
4. Μειώστε τα έξοδα αποστολής

Τα έξοδα αποστολής μπορούν να ροκανίσουν τα περιθώρια του κέρδους σας, οπότε αν θέλετε να τα μειώσετε, συνιστούμε τα εξής:

  • Πραγματοποιήστε χειροκίνητες μεταφορές όπου είναι δυνατόν.
  • Παραλείψετε τη φανταχτερή σας συσκευασία. Χρησιμοποιήστε φθηνότερα υλικά για να πακετάρετε τις αποστολές σας.
  • Χρησιμοποιήστε την τοπική αποστολή. Όταν οι πελάτες βρίσκονται κοντά στην επιχείρησή σας, μπορείτε να προσφέρετε μια επιλογή τοπικής παράδοσης όσο το επιτρέπει ο νόμος.
5. Αιτηθείτε για κυβερνητική στήριξη

Η ανάληψη μεγαλύτερου χρέους είναι συνήθως η τελευταία λύση, αλλά οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο εφαρμόζουν μέτρα οικονομικής ανακούφισης για να στηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις που επηρεάζονται από την πανδημία COVID-19. Επωφεληθείτε από τα κυβερνητικά προγράμματα και εάν είστε επιλέξιμος, αιτηθείτε για την αποζημίωση.

Στρατηγικές για την ενίσχυση των διαδικτυακών πωλήσεων

Επικεντρωθείτε σε αυτό που μπορείτε να κάνετε με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και το ψηφιακό μάρκετινγκ για να αντισταθμίσετε τη μειωμένη κίνηση στο φυσικό σας κατάστημα.

1. Ελάτε σε επαφή με τους πελάτες υψηλής αξίας

Δώστε προτεραιότητα στους πελάτες υψηλής αξίας για να εξασφαλίσετε την αφοσίωσή τους. Εφαρμογές πελατειακών σχέσεων και ανταλλαγής μηνυμάτων θα σας βοηθήσουν να είστε σε επαφή με τους πελάτες σας μέσω μηνυμάτων κειμένου και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείτε να στείλετε εξατομικευμένες συστάσεις που περιλαμβάνουν συνδέσμους για online αγορά. Επίσης, σκεφτείτε να προσθέσετε ζωντανή συνομιλία στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα για να προσφέρετε εξατομικευμένες υπηρεσίες όπως θα κάνατε στο φυσικό σας κατάστημα.

2. Προσαρμόστε τα μηνύματα προώθησης

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πρέπει να είστε ευαίσθητοι στις ανάγκες των καταναλωτών και να επανεξετάσετε το μάρκετινγκ και τη διαφήμισή σας. Αυτό μπορεί να σημαίνει την παύση ορισμένων καμπανιών και την προσαρμογή του μηνύματος και του δημιουργικού των διαφημίσεων ώστε να "μιλάνε" καλύτερα με την πραγματικότητα της πανδημίας COVID-19. Ωστόσο, μην αποκλίνετε πάρα πολύ από τα βασικά μηνύματα της μάρκας σας γιατί μπορεί να αποδοθούν ως "ευκαιριακά".

3. Δημιουργήστε "εμπειρίες" στα κοινωνικά μέσα

Οι πελάτες που βρίσκονται σε κοινωνική απομόνωση αναζητούν όλο και περισσότερο τα κοινωνικά μέσα για περιεχόμενο και σύνδεση. Οι έμποροι θα πρέπει να γίνουν δημιουργικοί σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο αξιοποιούν την παρουσία των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Δημιουργήστε νέες εμπειρίες χρησιμοποιώντας τεχνολογίες που είναι διαθέσιμες στις κοινωνικές πλατφόρμες.

4. Επεκτείνετε την πολιτική επιστροφής

Υπό το πρίσμα του κλεισίματος των καταστημάτων, οι επιστροφές γίνονται πιο δύσκολες και θα μπορούσαν να απαγορεύσουν τις ηλεκτρονικές αγορές. Με απλά λόγια, οι άνθρωποι δεν θέλουν να κολλήσουν με ένα προϊόν που δεν τους αρέσει. Η επέκταση της πολιτικής επιστροφής σε αναγνώριση του τρέχοντος κλίματος θα μπορούσε να μετριάσει τις αμφιβολίες του αγοραστή και να ενθαρρύνει τις πωλήσεις στο διαδίκτυο.

Προσλάβετε έναν ειδικό για να σας βοηθήσει

Συνεργαστείτε με έναν ειδικό για να σας βοηθήσει να:

  1. Οδηγήσετε κίνηση στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα
  2. Δημιουργήσετε διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  3. Αναπτύξετε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου